ZZZzzzzz ...

aku nak balik umaaa. nak balik ri nh jugakk! rindu la ng Ibu, Abah n Adek. rindu nak gosip2 nga ibu , rindu nak glak tawe ngan abah, rindu nak poyo2 ngan adek. Ahaha! dok kat sini pon besh jugak, tapi ade jer budak sorang nh cam tak puas hati ngan aku. tah ape kena ngan kau tah aku pon tak tau. melihat gelagat kau yang tak habis2 nak gelakkan aku kali nie ko nak gelakkan aku dan kawan2 aku plak???? 'CANTEK' nyer perangai kau kan?? aku tak kesah la, memang perangai kau camtu kan? ewwww! :P aku da mesej ibu, balik minggu nie masakkn aku SPAGETI ngan NASI LEMAK, awww! sedap nyer :D bile da hanta mesej kat ibu, tibe2 bunyi tet tet, tet tet ( mesej masok ) hee, ibu kate ' ok , nanti ibu wat ' hee! sayang Ibu. Ape jer kiteorang nak makan , mesti ibu masakkn. tak penah kate tak bule. abah pon ok jer belikan bahan2. aku pon, ok jer masokkan makanan lam mulot tanpa bersuara. hee. masakkan Ibu lagi sedap dpd kat luaa. bersih pon bersih, kan kan? ;p tunggu kedatangan ku!! :D