tersasul..

hari nie aku da ade kat uma. cam biase la abah tersayang saya yang pick up dari hostel. hee! SAYANG abah, muah muah :D happy gler bile sampai umah. sampai2 jer, borak ngan ibu and adik. masok jer dapur, nampak ibu da sediakan SPAGETI ! teros makan, tak mandi and rehat ape pon. ahaha. lapa sangat kot sebab kat hostel tadi, makan MAGGI jer. aku pon makan dengan selere nyer. hee. 3 kali gak laa aku tambah. tapi nape time borak2 ngan ibu, aku tersasul guna panggilan ' BB ' ?? adek aku pon teros pandang aku. erm, da terBIASA agak nyer. hee. malam nie pon aku tersasul panggilan yang same jugak. nasib baek ibu aku tak pasan. ahaha. law dia pasan, mesti dia tanya sape BB tu. BB tu CINTA HATI saya laa. hee. bukan BUKIT BINTANG or BUKIT BELACAN okeee ?? dan bukan jugak BLACKBERRY. huhu. ;p saya rindu kan awak laaa. hari2 jumpe pon saya rindu jugak. saya pon tak tau nape saya ade perasaan cam nh. ( jiwang plop) haishh.. yang saya tau, saya memang CINTA kan awak. yer, awak MUHAMAD KHAIRUL ANUAR !. terima kasih kane menerima saya seadanya dan terima kekurangan saya. saya HARGAI sangat2 !