10/10/2010

sume orang suke ngan tarikh nie semalam , same jugak ngan aku. 1 hari gelak ketawa ng Khai.dan banyak jugak yg maybe berlaku semalam. contoh nyer , perkahwinan besar besaran Datuk Dr Sheikh Muzafar bersama isteri tercinta iaitu Dr Harlina, dan ,maybe jugak ade pape lagi yg berlaku  pada korang.tapi dalam suka2 kite jugak kena ingat ade jugak peristiwa yg menyayat hati. Tragedi yg berlaku di Melaka semalam betol2 menyayat hati kite sume kan ? sape kate x , mmg HATI BATU tol kau nh !! maybe korang buletengok kat website OH Tidak. Mmg ngeri la wehh. Ade yg sampai putus tangan babe ! huh ! nak aku letak tak picture putus tangan tu ?? Ahah , tak perlu la sbb nanti korang da tak nak plak usha blog aku. ( bajet brani ) ahahah .Lepas nh aku da tak nak nek bus. Aku pon ssh law naek bus. Cepat FENING2 laa. Ahaha . INGAT yer , dalam kegembiraan kite kena ingat pada YANG MAHA ESA ! ade HIKMAH di sebalik semua kejadian .

p/s ; Al-Fatihah