takot+isau= USAHA !!

hari nie last sume dak2 yang mek 5 paper..
aku? belom !! wuwuwuwu :( aku habis sabtu nie la wehh..
budak bilek sume da balik.. dorang da sibuk nak kemas2 barang..
aku? tido bilek member lain la gamak nyer..
giler kau aku nak tido sorang2.. toiletmate pon tak der bhai..
cepat2 la hari sabtu.. aku pon da penat nak perah otak..
aku harap, sem 3 nh pointer aku meningkat n meningkat dari sem lepas..
xkan aku nak lam pemerhatian ag.. susah ow..
orang lain da sampai sem6, aku kena tambah sem.. guna wet sendiri lak tu..
kawan2 ku yang da balik tu, korang doa2kan la tok aku..
doakan supaya aku tak p2 sem depan.. law tak, mara aku kena sekat..
blaja pon jadi huru hara.. tok korang pon, aku doakan semoga korang nyer pointer naik n makin naik..
jupe sem depan yer kawan2 !! gonna mish you !! muaahhhxxx :)