stress+lega+sedih

1 jer positiv mood aku kan? yg dua ag tu mmg negative. aku stress sebab aku kena hadapi dua paper.paper yg aku repeat, maths and acccount. maths alhamdulillah aku ase bule lagi tapi tang account, aku da mula stress and makin stress. dahi pon da berkerut2.. penat plak aku kerut2 dahi tadi. hm.bila aku da habis jawab, aku pon lega laa. yela, da kua dari hall KPTM tu. tapi bila aku da kua dari hall,aku dapat mesej dari pakcik aku. pakcik aku pon call aku then bitau ayah aku ACCIDENT.. arghhhh!!!makin risau aku. minggu lepas aku balik, ayah aku baru jer kua dari hospital sbb sakit jantung. minggu lepas beb, bukan tahun lepas.tengok2 dapat bad news camni. masok hospital balik. ayah aku kena langgar ngan kereta. time tu ayah aku naik moto. maybe ayah aku kua lepas ayah aku amek barang2 aku kat bangi. MAT n MINAH saleh rupe nyer yg langgar.nasib baik la dorang nak hantar tros ke hospital. law dorang xhantar, memang aku da cari sampai lubang cacing. campai patah kaki masok skru lak tu :( cian abah. tak sangka abah kena sampai cam nie. :(

p/s : doakan abah aku k? semoga dia cepat sihat. AMIN :(