to my lovely cousin Aeisyah and Her boyfriend

tut tut . oke , terputusss . (tibe tibe ) abaikan ape yg aku mrepek tadi . skang nie heboh sal Krisis Mesir dan pelajar Malaysia yg ade kat Mesir . berbalik kepada tajuk entry kali nie adalah . cousin kesayangan aku , ade boyfriends yang belajar di Mesir dalam bidang perubatan . bakal DENTIST . sila tunjuk gigi anda . oke good ! negara Mesir skang nie dalam keadaan yang tak berapa aman , dan tidak la tenteram macam keadaan kite skang nie . ramai pelajar Malaysia yg menuntut di Mesir dalam keadaan ketakutan dan tidak selamat untuk diri masing masing . cousin aku nie pon da risau , nagis pon da tentu kot . so , kena banyak berdoa jer laa . nak online tak bule , call pon tak bule , sume benda nak wat pape pon tak bulee . sume nyer rosak . cam ner nak balik tu ? so , lepas nie , sambung jer la kat malaysia oke ? sume tempat dah pon di bakar , airport terdekat pon terbakar jugakk . angkara2 penganas di sanaa . ish , law aku jadi mu chah , makan tidur mandi tak lengkap . sungguh aku oyakk . ( longhat klate mari jap ) . so so so , korang bule tengok kat link yang aku bagi nh , dan kite doa la ramai2 agar semua pelajar negara kite bule pulang dengan selamat nyer . Aminn .
http://krisismesirnasibrakyatkita.blogspot.com