susprise !

imbas kembali entry aku yg '' cant wait " . oke , cter nyer cam nie . memang menjadi nak wat susprise malam nh . birthday boy aku and kawan nyer jugak . celebrated kat uma sewa dorang jer . thanks kat jambu , radi , botak , jai , and yang lain2 . korang memang besh . ingat kan tak menjadi , law tak menjadi , memang menangis aku malam nie . serius , tak tipu ! akhir nyer aku puas hati tok wat susprise kat bb aku . da nyorok2 , da nyanyi2 , main baling2 kek plakk . aduhhh , fun memang fun , rambot 2 kali bilas babe . HAHA . tapi aku tak kesa sangat la . bukan slalu pon kan kan . to , ahmad syafiq aka Apple and Muhamad Khairul Anuar aka Lychee , selamat hari jadi , semoga berbahagia , dan selamat dunia akhirat . to bb , ayang mampu wat benda nie jer malam nh , sori law ayang wat tak seberapa indah or meriah or terharu cam EX2 b yg DULU2 oke ? sentiasa sayang b ! i swear !