gaduh

title entry kali nie tak der kena mengena nga sape2 pon snar nyer. ade kena mengena nga aku, adek aku, abah and ibu jer. cite nyer cam nie, bese la lumrah dalam family nie kan, law dik bradik tak bergado, memang tak sahh. so, bese lah tu law aku nga adek aku syek syek syek gaduh jer. HAHA. aku ngadap muka dia, dia ngadap muka aku. yela, dik bradik dua orang jer kan. memang syek bergaduh jer la keje nyer. kat mane2 jer bule bergaduh law kiteorang together. depan parents kiteorang pon syek bergaduh jugak. mulot lak masing2 memang LANGSI. hahah. 1 day aku dapat tau kat Ibu aku yang Abah aku tak suke tengok kiteorang gaduh. Ibu kate Abah cam kecik hati tengok kiteorang bergaduh. hmm. 1st time jugak la dapat tahu abah rase camtu. before nie memang slumber jer kiteorang gaduh. memang abah tak penah marah law kiteorang bergaduh. tegur pon cam gurau2. then kiteorang gelak. so, lepas nie law aku nak bergaduh nga adek aku pon, aku kena gaduh nga suara senyap2. mulot pon tak bule bising, kena kuar angin jer law gado. HAHA. nanti abah dengar, abah kecik hati lak. abah tak suke tengok kiteorang bergaduh. so, all my friends and followers, jangan selalu gaduh nga siblings korang k ? nanti tak pasal2 bermusuh lak. huhu.

p/s : panjang lak entry aku kali nie