tengs Fana :)

1) Upload pic korang yang bergetah, cantik, macho korang !

2) Kenalkan diri anda
Nur Insyirah Izyan bt Noorisham, dilahirkan dan dibesarkan di Kuala Lumpur, anak sejati KL oke? huhu. Berumur 19tahun 9bulan, (25september1991). Mempunyai sorang adik perempuan dan itu beerti saya seorang kakak SULUNG yer kawan2.. :) saya sudah mempunyai teman istimewa tapi belum agi berTUNANG atau pun berKAHWIN, relax dulu.. :D kini belajar di Kolej Poly Tech Mara Bangi, selama 3tahun setengah, kena extend la, huh! sehingga kini parents saya xtau saya kena extend. hehe. not ready yet to tell them babeh! hee. want to know more bout me ? tanye jer banyak mane pun, saya akan jawab ngan rela hati :P 

3) Bagi Wish anda pada bln Disember nie
wish ? semoga hari2 yg akan dtg membawa keceriaan pada diri sendiri dan family, insyaALLAH :)

4) Tag 5 Follower anda

pst psstt .. :D