final exam

hey hey and hey .. hee .. skang nie amai cakap sal FINAL EXAM rite ? aku pon nak cakap jugak .. (: secara jujur n jujur nyer , setelah beberapa hari gap , kemalasan mula melanda .. ngat BANJIR jer ? hee.. ri snin nie paper HR plak (human resource) buku mmg bawak balik, bukak pon bukak tapi bace ?? haha, mmg xlaaa.. ape nak jadi ni syiraaa.. tau x nie FINAL EXAM , bukan nyer QUIZ !! lepas paper snin nie, 20/11 plak paper aku. nak tau paper ape ?? MATH and ACCOUNTING. gler x gler ??? mmg gler !! pagi math, petang lak acc . macam mane aku nak handle tu.. tu la , jadi dak R ag.. (repeat)tapi mungkin ngan banyak mase yang ade, aku bule study lbh.. wat latihan.. aku kena lulus dua2 sub nh.. parents aku pon xtau taw aku repeat , haaa , tau takott.. hmm... pape pon, sape yg ngh final skg nh , GOOD LUCK.. jgn MALAS2 !! :D