maafkan saya :(

hari nie keje paling gler kot yang penah aku wat dalam perhubungan aku n khai. hm, xde la gler sgt kott. gado agak besa jugak then aku melarikan diri dan membawa diri ke MID VALLEY seorang diri. yer sygg ,seorang diri. huhu. aku xbrani n dari dulu snar nyer xbiase pergi mane2 sorang2 tapi tah nape aku bule jadi camtu. banyak aku pikir sal hubungan kiteorang nie snar nyer. and aku sayang gler kat dia and hubungan nie. SERIUS!! 


aku xde la jalan habis kat mid tu , tapi tergerak hati nak g BOOK STORE. aku pon masok la MPH. aku ade kenan ngan 1 buku nie. tajuk nyer THE BEST IN RELATIONSHIP. aku bace buku tu , isi2 nyer memang bagos gak laa. nak beli, $$$$ lak xde. tapi nak kena beli jugak la buku tu. so , aku beli jugak la kan dari xde. huhu. beli majalah HAIR NOW. haa , fashion2 rambot skg nh laa. hee. then da g book store, aku g kedai roti. beli roti jer. nak makan kat food court, xde selere n segan lak mam sorang. so tahan jer la perot sampai malam. hee. lapa jugak skg nh. tapi xper laa. tahan jer.

pape pon syg , ayg mintak maaf wat bb camtu. kua tanpa izin bb, xbtau mane ayg g.
serius99 , lepas nh x wat daa. takot nanti kena pox lak ngan bb. :( tapi wat mase nh
xkena ag (: sayang bb !! serius sayang bb .. ;D
korang bosan bace blog aku ??? kesah lak aku !! account blog aku plakk. ahhaha..